logo



<<  3/8 >>

Polaris Ranger Diesel

Polaris Ranger Diesel

Polaris Ranger Diesel

Polaris Ranger Diesel
Polaris Ranger Diesel


Popis

Polaris Ranger Diesel

Polaris Ranger Diesel je vybavený rovnako tak dobre ako Ranger XP. Na rozdiel od Rangeru XP sa ale Ranger Diesel odlišuje svojím nízkootáčkovým, trojvalcovým motorom


Farebné prevedenie: zelená
Homologizácia: T1b
ŠPZ v cene




  • VÝHODY DIESELOVÉHO MOTORA KOHLER
    Úplne nový Ranger 1000 Diesel je poháňaný 3 valcovým motorom 1028cc Kohler s kvapalinovým chladením. Tento osvedčený, vysoko výkonný dieselový motor využíva nepriame vstrekovanie, ktoré prináša hladký výkon a zníženie hluku zo spaľovania.Dieselový motor RANGER Kohler má kompaktné, odolné prevedenie s liatinovou kľukovou skriňou pre dlhú životnosť a hliníkovou hlavou valcov pre zníženie hmotnosti. Plne tlakové mazanie poskytuje vynikajúcu ochranu a životnosť motora. Nová pohonná jednotka EPA/CARB Tier 4.


    MASÍVNY 110A ALTERNÁTOR
    Pre maximálnu integráciu príslušenstva a napájanie všetkých Vašich elektrických zariadení je RANGER Diesel vybavený masívnymi 110A na výstupe alternátora.


    PRVOTRIEDNA ŤAŽNÁ A NOSNÁ SILA
    S obrovskou ťažnou silou až 907 kg a štandardným 2" prijímačom umožňuje RANGER Diesel riešiť najnáročnejšie úlohy. Navyše 680 kg nosnosti vám pomôže prepravovať takmer akékoľvek predmety.


    VEĽKÁ SVETLÁ VÝŠKA
    Inžinieri Polaris navrhli RANGER Diesel s dokonalou kombináciou hladkej jazdy, manipuláciou a polomerom otáčania, rázvoru a svetlej výšky 30,5 cm.


    NABITÉ POHODLÍM
    Objemná 37,9 L nádrž na naftu a možnosť údržby, ktorá nebola nikdy jednoduchšia. Ak chcete skontrolovať a naplniť motorový olej, stačí zdvihnúť nákladový box.


    NAJLEPŠIA TRAKCIA
    Systém pohonu všetkých kolies On - Demand True All - Wheel Drive ( ADW ) poskytuje neprekonateľnú trakciu. V okamihu, kedy prekĺznu zadné kolesá a je potreba viac trakcie, systém AWD automaticky zapíná pohon všetkých štyroch kolies. Systém AWD automaticky rozloží krútiaci moment na všetky kolesá. Bez zastavenia, bez manipulácie so spínačmi alebo páčkami. Pokiaľ nie je náhon všetkých kolies potrebný, systém prepne späť do režimu 2WD, kedy sú hnané iba zadné kolesá.
    V režime 2WD je možné zapnúť modul VersaTrac, tým otvoríte uzávierku zadného diferenciálu a získate tak ľahšie zatáčanie s menším polomerom. (Kolesá sa optimálne otáčajú podľa polomeru zákruty.) Vhodné pre jazdu na tvrdom podklade alebo naopak na veľmi citlivom teréne.


    NAJLEPŠIA NOSNÁ A ŤAŽNÁ KAPACITA
    Tento Ranger sa môže pochváliť úžitkovým zaťažením 680 kg, nosnosťou korby 454 kg a ťažnou silou o veľkosti necelej jednej tony. Naviac je vybavený systémom Lock & Ride, ktorý umožňuje rýchle prichytenie príslušenstva. Svoj Ranger si teda môžete prispôsobiť svojim potrebám.


    SEDADLÁ A ERGONÓMIA
    Ranger sa vyznačuje najlepšou ergonómiou svojej triedy. Môže sa pochváliť najmä nastavitelným riadením, multifunkčnou digitálnou prístrojovou doskou s počítadlom najazdených km, mth a otáčkomerom. Nechýba mu tiež indikátor rýchlostného režimu a indikátor AWD s analógovým rýchlomerom. Veľmi užitočný je systém ROPS, ktorý je určený na to, aby sa Ranger neprevrátil. V palubnej doske a pod sedadlom sú zabudované praktické úložné priestory.


    NEZÁVISLÉ ZAVESENIE VŠETKÝCH KOLIES 
    Vďaka kombinácii legendárneho zavesenia kolies IRS a svetlej výšky 30,5 cm bude jazda aj v tom najťažšom teréne príjemná, plynulá a bezpečná pre vás, spolujazdca aj pre náklad.


    PLNE NASTAVITEĽNÉ ZAVESENIE KOLIES
    Vylepšené zavesenie predných kolies so zdvojenými trojuholníkovými ramenami poskytuje hladkú jazdu. Obmedzuje spätné nárazy volantu. Zdvih 24,4 cm. - Legendárne nezávislé zavesenie zadných kolies IRS so zdvihom 22,9 cm. - Exkluzívne nastavenie oboch závesov kolies: nastavenie pomocou horných montážnych bodov a nastavenie predpätia o 30 % - pre jazdu s ťažkým nákladom alebo pre jazdu s kabínou. Najvyššia svetlá výška s nákladom až 30,5 cm.


    PRÍSLUŠENSTVO
    Rad príslušenstva lock & ride ponúka široký rad všestraného príslušenstva, ktoré namontujete aj zložíte za sekundu. Možnosť montáže prídavných ochranných rámov, prídavných kufrov, príslušenstva typu - pluhy, pásy, navijáky.


    Pridaná hodnota:

    • alternátor 55A pre napájanie rozličného príslušenstva.
    • v porovnaní s Rangerom XP má RANGER Diesel o 40 % väčší dojazd.
    • diaľkové a stretávacie svetlá 60 / 55 W.
    • bočné bezpečnostné siete.
    • 90 % z maximálneho krútiaceho momentu je k dispozícii pri otáčkach 1600 ot / min, čo je výhodné pre prácu s nákladmi a v pomalých rýchlostiach.
    • Sklopná korba kompatibilná so systémom Lock & Ride.
    • Konštrukcia odolná proti prevráteniu (ROPS)
  • POLARIS

    Už viac ako 60 rokov spoločnosť Polaris vyrába kvalitné prelomové produkty - či už ide o spustenie odvetvia výroby snežných vozidiel, každoročným vylepšovaním kategórií ATV, vývojom prvo-účelových vojenských vozidiel alebo zavedením radikálneho trojkolesového moto-roadstera.

    Z  podnikateľských koreňov mechanického obchodu spoločnosť vyrástla na jednu z najväčších svetových spoločností Powersports. A v posledných rokoch sa rozšírili mimo Powersports na priľahlé trhy, ako sú komerčné a vojenské vozidlá, kde môžu pridať hodnotu. Polaris dnes ponúka rozmanité portfólio najlepších značiek a výrobkov vo svojej triede.
  • Motor
    typ                                 4-taktný DOHC 2-valec
    Objem                                 1028 ccm
    Palivový systém                                 Elektronické vstrekovanie paliva
    Chladenie                                 kvapalina 

    Hnací systém
    Prevodovka                                automat  PVT (P/R/N/L/H), hriadeľ

    Podvozok
    Zavesenie predné                                Dvojité A-ramená so zdvihom 10.0" (25.4 cm)
    Zavesenie zadné                                Dvojité A-ramená so zdvihom IRS 10.0" (25.4 cm)
    Brzdy predné                                Hydraulické diskové, 2-piestikové strmene
    Brzdy zadné                                Hydraulické diskové
    Parkovacia brzda                                Mód P na radiacej páke
    Pneu predné                                25 x 10-12; 489
    Pneu zadné                                25 x 11-12; 489
    Ráfiky                                lisovaná oceľ

    Rozmery a hmotnosti
    Celková dĺžka                                2900 mm
    Celková šírka                                1520 mm
    Celková výška                                1930 mm
    Rázvor

                                   2060 mm

    Hmotnosť bez náplní                                649 kg

    Legislatíva
    Homologizácia                                áno, T1b
    COC list                                áno 
    Technický preukaz                                áno 
    Vodičské oprávnenie                                skupina B (osobný automobil) 

    Ostatné
    Farba                                zelená
    Prístroje

                                   Digitálny ukazovateľ rýchlosti, počítadlo kilometrov, denný počet kilometrov, 
                                   motohodiny, ukazovateľ radenia, palivomer, signalizácia vysokej teploty motora,
                                   DC zásuvka(2)



<<  3/8 >>

Zdielajte tento produkt
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


© Všetky práva vyhradené - www.stvorkolky.sk
Tvorba web stránok

Všetky práva vyhradené - www.stvorkolky.sk
Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT
Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies