logo



<<  4/8 >>

Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV
Polaris Ranger EV


Popis

Žiadne emisie a ticho!
Stroj vhodný napríklad pre prácu v stajniach, uzavretých skladoch, parkoch, ale môže byť vhodný aj na lovecké výpravy. Nikdy nepotrebuje benzín, je nízkoúdržbový a v jeho triede nenájdete lepšieho pracanta, ktorý je pri jazde tak komfortný.

Farebné prevedenie: sivá
Dostupné varianty:
RANGER Mid Size EV Avalanche Grey INTL Quad [L7e] ..... 14.500,-EUR
RANGER Mid Size EV Avalanche Grey INTL Tractor [T1] ..... 14.400,-EUR
ŠPZ v cene




  • VÝKON
    Polaris Ranger EV je pracovité a pohodlné terénne vozidlo strednej veľkosti, ktoré má tichý chod a čistú prevádzku. Dosahuje rýchlosť až 45 km / h a má výkon 30 koní. Jeho elektromotor 30HP/48V AC je v tejto kategórii vozidiel exkluzívny. Striedavý prúd ( AC ) je efektívnejšií a umožňuje široký akčný rádius vozidla.


    TRAKCIA
    Systém pohonu všetkých kolies On - Demand True All - Wheel Drive ( ADW ) poskytuje neuveriteľnú trakciu. V okamihu, kedy prekĺznu zadné kolesá a je potrebná väčšia trakcia, systém AWD automaticky zapína pohon všetkých štyroch kolies. Systém AWD automaticky rozloží krútiaci moment na všetky kolesá. Bez zastavenia, bez manipulácie so spínačmi alebo páčkami. Pokiaľ nie je náhon všetkých kolies potrebný, systém prepne späť do režimu 2WD, kedy sú hnané iba zadné kolesá.
    V režime 2WD je možné zapnúť modul VersaTrac, tým otvoríte uzávierku zadného diferenciálu a získate tak ľahšie zatáčanie s menším polomerom. (Kolesá sa optimálne otáčajú podľa polomeru zákruty.) Vhodné pre jazdu na tvrdom podklade alebo naopak na veľmi citlivom teréne.


    DOJAZD
    RANGER EV má najväčší dojazd u tohto typu vozidla. Vďaka batériám s výkonom 11,7 kW a systému troch módov: High, Low a Max. Módy poskytujú väčšiu efektivitu práce a lepší celkový výkon, pretože vodič môže voliť medzi maximálnym výkonom stroja, alebo preferovať maximálnu dojazdovú vzdialenosť (80-100 km). Nabíjanie batérií je veľmi jednoduché: pripojíte vozidlo k zásuvke so striedavým prúdom a napätím 220 V.


    NAJKOMFORTNEJŠIE ZVEZENIE
    Polaris vždy vyrábal úžitkové vozidlá s tou najpríjemnejšou jazdou. Skonštruované zavesenie kolies poskytuje minimum náklonov, konzistenciu a hladkú jazdu.


    ZAVESENIE KOLIES
    Štvorkolky Polaris boli ako prvé vyrábané s nezávislým zavesením kolies IRS. Ranger EV v tejto tradícii pokračuje. Je s preplňovaným vznetovým zavesením IRS a má najdlhší zdvih zavesenia 22,9 cm, predpätie možno nastaviť na päť rôznych stupňov. Nezávislé zavesenie predných kolies MacPherson má zdvih 20,3 cm. Vodiči Rangeru EV zažívajú to isté potešenie s plynulou a hladkou jazdou ako u benzínových vozidiel Polaris. So svetlou výškou 25,4 cm sa môžete pustiť do terénu.


    ŠPIČKOVÁ ERGONÓMIA
    Ergonómia kabíny poskytuje vodičovi aj spolujazdcovi nadštandardné pohodlie, napr. dostatok miesta pre nohy a ľahké nastupovanie i vystupovanie.


    PRÍSLUŠENSTVO
    Rad príslušenstva lock & ride ponúka široký rad všestraného príslušenstva, ktoré namontujete aj demontujete za sekundu. Možnosť i prídavných ochranných rámov, prídavných kufrov, príslušenstva typu - pluhy, pásy, navijáky a tiež mnoho typov kabín.

  • POLARIS

    Už viac ako 60 rokov spoločnosť Polaris vyrába kvalitné prelomové produkty - či už ide o spustenie odvetvia výroby snežných vozidiel, každoročným vylepšovaním kategórií ATV, vývojom prvo-účelových vojenských vozidiel alebo zavedením radikálneho trojkolesového moto-roadstera.

    Z  podnikateľských koreňov mechanického obchodu spoločnosť vyrástla na jednu z najväčších svetových spoločností Powersports. A v posledných rokoch sa rozšírili mimo Powersports na priľahlé trhy, ako sú komerčné a vojenské vozidlá, kde môžu pridať hodnotu. Polaris dnes ponúka rozmanité portfólio najlepších značiek a výrobkov vo svojej triede.
  • Motor
    typ                                 Jeden 48V AC-indukčný motor, vysoko-efektívny
    Objem                                 -
    Palivový systém                                 Priamy pohon s odhlučnenými prevodmi
    Chladenie                                 -

    Hnací systém
    Prevodovka                                automat  PVT (P/R/N/L/H), hriadeľ

    Podvozok
    Zavesenie predné                                MacPherson so zdvihom 8" (20.3 cm)
    Zavesenie zadné                                Dvojité A-ramená, IRS so zdvihom 9" (22.9 cm)
    Brzdy predné                                Hydraulické diskové, 2-piestikové strmene
    Brzdy zadné                                Hydraulické diskové
    Parkovacia brzda                                Zaťahovacia-ručná
    Pneu predné                                25 x 9-12; Carlisle
    Pneu zadné                                25 x 9-12; Carlisle
    Ráfiky                                lisovaná oceľ

    Rozmery a hmotnosti
    Celková dĺžka                                2740 mm
    Celková šírka                                1440 mm
    Celková výška                                1850 mm
    Rázvor

                                   1829 mm

    Hmotnosť bez náplní                                771 kg

    Legislatíva
    Homologizácia                                áno, T1, L7e
    COC list                                áno 
    Technický preukaz                                áno 
    Vodičské oprávnenie                                skupina B (osobný automobil) 

    Ostatné
    Farba                                sivá
    Prístroje

                                   Digitálne motohodiny, ukazovateľ jazdného režimu, DC zásuvka, varovný signál vysokej teploty motoru,
                                   ukazovateľ servisného intervalu, ukazovateľ stavu batérie



<<  4/8 >>

Zdielajte tento produkt
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


© Všetky práva vyhradené - www.stvorkolky.sk
Tvorba web stránok

Všetky práva vyhradené - www.stvorkolky.sk
Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT
Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies