CFMOTO 800MT SPORT
Sebavedomie, atraktivita, funkčnosť, modernosť.. To sú atribúty dizajnu rakúskej spoločnosti Kiska Design, ktorá sa podieľala na dizajne množstva produktov, ktoré prinášajú radosť a nadšenie majiteľom po celom svete. Osobitá linka predného LED svetlometu, nadväzujúci veterný štít, integrované prídavné svetlomety a klasická silueta prinášajú tieto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Vďaka spojeniu spoločností CFMOTO a KTM do spoločného výrobného závodu idete na modernom stroji, kde jedným zo základných stavebných kameňov je dvojvalcový radový motor LC8 799cm3. Pri plnení emisnej normy Euro5 máte k dispozícii výkon 91 koní a krútiaci moment 75 Nm. Vo vysokých otáčkach motor disponuje výrazne športovým charakterom, ktorý vašu cestu premení na emocionálny zážitok. Vyvážený priebeh krútiaceho momentu v stredných otáčkach dokáže upokojiť jazdu a nechá vás vychutnať miesta, ktoré objavujete alebo s rozvahou zvládať všetky nástrahy mesta. Úspornosť motora znamená, pri objeme nádrže 19l, dojazd až 400km. Vďaka možnosti zvoliť si režim motora RAIN, alebo SPORT, máte k dispozícii vždy takú odozvu, akú potrebujete. Plne nastaviteľný podvozok japonskej značky KYB je prirodzenou oporou, nad ktorou nebudete premýšľať, bez rozdielu, či zdolávate diaľničné kilometre, alebo objavujete miesta mimo cesty. Širokým rozsahom nastavenia sa CFMOTO 800MT prispôsobí všetkým jazdcom a prostrediu, v ktorom sa pohybujú. Všetky údaje dôležité pre bezpečnosť a cestovný komfort sú zobrazované na farebnom TFT displeji 7”.
Len motor a podvozok nemôžu byť kompletným celkom. Preto boli použité komponenty a prvky, ako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanažment Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padacie rámy, hmlové svetlá, výškovo nastaviteľný veterný štít, ktoré dohromady tvoria cestovateľov, akým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, ako CFMOTO 800MT ďalej prispôsobiť požiadavkám konkrétneho jazdca, sú prvky rozširujúcej výbavy, ako je napríklad sada originálnych hliníkových boxov. CFMOTO 800MT dôkladne preveruje v rámci dlhodobého predprodukčného testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V teréne potom 800MT riadne vyskúšal aj Pepa Sršeň!
- 5 rokov záruka!
- 799 cc 8-ventilový radový dvojvalec, DOHC, kvapalinou chladený
- Prevodovka manuál, 6 stupňov
- Plne nastaviteľné odpruženie KYB (Jap), USD vidlica, 160 mm vpredu, 150 mm vzadu
- Duálne predné 320 mm kotúčové brzdy, 4piestikové, radiálne, J.Juan (Španielsko)
- Zadný single 260 mm, J.Juan (Španielsko)
- Predné a zadné pancierované brzdové hadice
- ABS Continental (GER), cornering ABS, IMU
- Tempomat
- ECU Bosch (GER)
- Antihoppingová spojka
- Kompletné moderné LED osvetlenie (predné, zadné, hmlovky)
- Hmlové svetlá
- Hliníkové ráfiky kolies, bezdušové pneu
- Pneumatiky Maxxis Maxventure: Predné: 110/80 R19 Zadné: 150/70 R17
- Palubný počítač, 7“ plne farebný TFT displej
- Nádrž 19 l (reálny dojazd 400km)
- 2x USB port + 12V DC
- Praktický nastaviteľný veterný štít
- Kompletný ochranný rám
- Nosič TopCase
- Bočné nosiče kufrov (voliteľne, príplatok)
- Kompletná sada 3 vodotesných hliníkových kufrov (voliteľne, príplatok, farba hliník alebo čierna)
- Centrálny stojan (voliteľne, príplatok) Farba - "Nebula black" (kombinácia šedá/čierna)