CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračovaním precízneho výrobného plánu výrobcu a zároveň ďalším modelom v ponuke CFMOTO. Žiadny experiment, ale profesionálne dotiahnutý koncept do sériovej výroby. CFMOTO 300SR je model, na ktorého vývoji pracovali inžinieri a dizajnéri z rôznych kontinentov a dnes vám môžeme predstaviť model, ktorý je vo svojej triede úžitkovosťou, designom, cenou a vlastnosťami na svetovej úrovni. Je to zároveň stroj, ktorý nesie v sebe množstvo komponentov a technológií od svetovo uznávaných dodávateľov.
CFMOTO 300SR. Skratka "SR" znamená Šport Racing, ale máte pred či skôr pod sebou motocykel pre užívanie na každý deň. A aj keď tak vyzerá, nie je to okruhový nástroj na dramatické naháňanie stotín sekúnd na okruhu. Za jedinečným dizajnom stojí tentoraz talianskej design štúdio Modena 40, pod vedením skúseného španielskeho dizajnéra Carles S. Martiho (oi. sa podieľal na dizajne motocyklov MV Agusta). Obe svetelné LED rampy sú ako celky projektované s dôrazom na vysoký svetelný a zároveň estetický výkon a tým ponúkajú zvýšenú bezpečnosť v prevádzke cez deň aj v noci. Svetelná technológia nadväzuje na úplne nový prístrojový panel typu TFT (5,5 "), ktorý ponúka dva módy zobrazenia SPORT a ECO. Jas obrazovky sa automaticky prispôsobuje intenzite vonkajšieho svetla a ak ste užívateľom komunikačnej sady v prilbe, váš smartphone si môžete spárovať s TFT displejom, pričom tlačidlá displeja vám umožnia prijať hovor či ho ukončiť.
Vaším skvelým spoločníkom pri jazde bude skvele výkonovo naladený motor s výkonom 20,5 kW (28 koní), ktorý vás aj vďaka silnému krútiacemu momentu v prevádzke udrží presne tam, kde potrebujete. Kontrolované zrýchlenie zaisťuje vstrekovanie BOSCH, ktoré má za úlohu optimálne spaľovanie aj maximálnu výkonnostnú účinnosť vstrekovaného paliva. Tomu je prispôsobené aj sacie potrubie a spaľovacia komora, čo má za účinok maximum dodávaného výkonu pri minimálnej spotrebe. Aby motor šliapal hladko, o to sa stará vyvažovací hriadeľ ako aj technika DOHC, teda dvojitá vačka. Výsledkom je citlivý prejav výkonu vo vysokých otáčkach. Zaujímavosťou je aj tepelno-izolačná vrstva na povrchu piestu, ktorá minimalizuje trenie piesta vo valci, tým znižuje chladenie a zároveň napomáha k úspore paliva pri najlepšej účinnosti spaľovania. A nakoniec hlava valca je vybavená technológiou, ktorá nielen znižuje vibrácie, ale prispieva aj k menšej hlučnosti motora.
CFMOTO 300SR disponuje USD vidlicou so zdvihom 37 mm. V tejto triede nie je vôbec štandardom používať tento typ vidlice, motocykel aj vďaka nej presne vedie stopu a predvídavo zatáča do mysleného smeru, pričom hravo zvláda problémové nástrahy asfaltu. Spoločne s centrálnym zadným tlmičom s nastaviteľným predpätím umožní spokojnú jazdu celej posádke motocykla. Kyvná vidlica je odlievaná zo zliatiny hliníka a v kombinácii s oceľovým rámom vytvárajú pevný charakter pre sebavedomú jazdu v rôznom prostredí a situáciách. Brzdy si delia po jednom kotúči vpredu a vzadu a sústredená brzdná sila je vždy vpredu (4-piestikový strmeň), preto je páčka prednej brzdy veľmi presná a jemná. Ale keď už na ňu zatlačíte, spoľahnúť sa môžete na spoľahlivé ABS Continental.
Ergonomické ovládanie je spojené s príjemným posedom, pričom sedadlo vo výške 780 mm je optimálne skoro pre každého jazdca. Ako jazdec sa pozeráte do kokpitu nefalšovanej závodnej mašiny. Tento dojem vám umocňuje predovšetkým osadenie a pozície riadidiel, ale obsluha motocylku je úplne prirodzená a civilná. Príjemný posed dovolí jazdcovi doslova zapadnúť do motocykla, pri jazde sa stávate súčasťou motocykla s jemným náznakom športového posedu. Obratná manipulácia, sebavedomá jazda na ceste, minimálna neodpružená váha, precízne fungujúca 6 stupňová prevodovka. Všetky parametre v tejto triede sú priamo ideálne a všetko na motocykli je nastavené v zmysle prirodzenej ergonómie, pohodlia a intuitívneho ovládania.
Motocykel CFMOTO 300SR je homologovaný pre cestnú prevádzku ako dvojmiestny motocykel pre vodičské oprávnenie A2. Ako tradične je u strojov CFMOTO dovozcom poskytovaná exkluzívna nadštandardná záruka.
Kľúčové vlastnosti tohto stroja:
Motor
Jednovalec s objemom 292 ccm ponúka prekvapivo plynulý záťah od stredných otáčok až k obmedzovaču. Vďaka tejto charakteristike vhodne dopĺňa zábavnú ovládateľnosť celého stroja.
5″ TFT displej
Zobrazenie všetkých dôležitých jazdných údajov, správa telefónnych hovorov, navigačné pokyny, automatický jas. Nadštandardná výbava v triede.
Antihoppingová spojka
Pre maximálnu bezpečnosť začínajúcich jazdcov antihoppingová spojka, ktorá dokáže zachrániť vodičskú neskúsenosť.
T-BOX / CFMOTO RIDE
Štatistika jazdy, nepretržité monitorovanie stavu motocykla a polohy. Upozornenie na neštandardný stav motocykla a ďalšie funkcie. To je aplikácia CFMOTO RIDE v spojení s komunikačnou jednotkou T-BOX.
LED svetlá
Dominantný prvok prednej aj zadnej časti stroja, ktorý nielen dopĺňa design stroja, ale je tiež maximálne funkčný.
Ovládateľnosť
Nízka hmotnosť a športovo zameraná ergonómia ponúka jednoduchú ovládateľnosť.
Prekvapivé pohodlie
Delené športové riadidlá nemusia nutne znamenať nekompromisnú nepohodlnosť.
Podsvietené ovládače
Začiatočník, aj skúsený jazdec, ocenia podsvietené ovládače.