X625 dlhá dvojmiestna verzia
T3b, cena 8.920€ vrátane DPH, AKCIA 7.955€ vrátane 23%DPH
EURO5, cena 9.240€ vrátane DPH, AKCIA 8.160€ vrátane 23%DPH
AKCIA:
Nový CFMOTO Gladiator X625-A EPS - líder triedy jednovalcov prichádza!
Už tak excelentný model aký bol a samozrejme stále je Gladiator X600 - predchodca tejto novinky, sa ťažko predbieha, ale vývoj a pokrok nemá zmysel brzdiť. Čo bolo vynikajúce je teraz ešte lepšie a Gladiator X625 ponúka novú úroveň v smere motorizácie, dizajnu, techniky a bezpečnosti. Rozdiel je vidieť okamžite, do vývoja vo všetkých smeroch sa vložilo mnoho úsilia a model X625 odštartoval doslova novú generáciu jednovalcov CFMOTO. Ak hľadáte dobrodružstvo, tak to už čoskoro môžete hľadať zo sedadla Gladiator X625. Čaká na vás kombinácia silného, presne dávkovateľného výkonu, vynikajúcej ergonómie, inteligentného dizajnu a pokrokových technológií vďaka špičkovým technickým komponentom od renomovaných značiek.
ZÁKLADNÁ FARBA (strieborná a čierna, ktoré sú bezpríplatkové)
5 ROKOV ZÁRUKA *
* 5 rokov záruka platí pri nákupe strojov CFMOTO v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR, pre koncového zákazníka, prvého majiteľa, záruka platí pre všetkých, teda pre súkromné osoby aj pre firmy. Týka sa všetkých modelov štvorkoliek a motocyklov z aktuálnej ponuky strojov CFMOTO oficiálneho dovozcu Journeyman CZ s.r.o. U štvorkoliek CFMOTO je záruka 5 rokov alebo 10.000 km (čo nastane skôr). U motocyklov CFMOTO je záruka 5 rokov alebo 40.000 km (čo nastane skôr).
Nový líder medzi jednovalcami!
Najnovší Gladiator v exkluzívnom dizajne rakúskeho štúdia Kiska. Výrobca CFMOTO opäť dokonale spracoval požiadavky na silný a moderný stroj a do sveta vypúšťa jeden z najsilnejších jednovalcov. Konštrukčne aj dizajnovo úplne nový stroj navyše prichádza prvýkrát v kategórii 600 ccm v krátkej i dlhej verzii. Úplne nový CFMOTO Gladiator X625 / X625-A potvrdzuje mimoriadny cit pre dizajn, spracovanie, ergonómiu a použitie moderných technológií. Fantastické jazdné vlastnosti, maximálna výbava v cene vrátane nového progresívneho posilňovača riadenia (EPS) alebo kompletného LED osvetlenia, robia z novinky Gladiator X625 / X625-A favorita celého segmentu jednovalcových štvorkoliek.
CFMOTO Gladiator X625 a X625-A EPS
Očakávaná novinka CFMOTO Gladiator X625 / X625-A finálne dopĺňa celú radu strojov CFMOTO Gladiator s rukopisom dizajnového štúdia Kiska. Všetky štvorkolky i motocykle CFMOTO kreslia špičkoví dizajnéri v Rakúsku, rovnako je to u tohto luxusne spracovaného modelu. Hoci sa jedná o pracovno-úžitkový stroj, práve exkluzívny dizajn je to, čo vás na novom stroji na prvý pohľad zaujme. Dizajn je nielen oku lahodiaci, ale aj mimoriadne praktický. Oceníte napr. absolútne minimálny presah pred prednou nápravou, vďaka ktorej stroj disponuje vysokou hodnotou predného nájazdového uhla, skvelú ergonómiu a polohu jazdca či v predĺženej verzii maximálne pohodlie a komfort spolujazdca. Predné aj zadné svetlá disponujú kompletne najmodernejšou LED technológiou a ak sa pozriete na prepojenie zadných svetiel horizontálne svetelnou linkou, máte pocit, že vidíte športové auto a nie štvorkolku. Nový palubný LCD displej sprostredkováva jasné a zreteľné informácie za každých svetelných podmienok, pričom naraz monitoruje až 12 palubných údajov.
Nový motor kategórie 600 cm3
Vychádza z viac než 20-ročných skúseností a nepretržitých inovácií. Mimoriadne živý moderný motor spĺňajúci všetky normy je vybavený vysoko spoľahlivým vstrekovaním aj zapaľovaním od nemeckej značky BOSCH. Výkon motora sa prenáša na kolesá pomocou osvedčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátora s radením L, H, P, R a N, ktoré vám umožnia zdolať najrozmanitejšie prekážky, aké štvorkolke ponúknete - piesok, blato, hlinu, sneh či extrémne stúpania. Chladiaca sústava prešla modernizáciou a chladenie je naddimenzované pre ťažké nasadenie stroja v akomkoľvek prostredí. Revidované je celé nastaviteľné odpruženie (vpredu 160 mm, vzadu, 230 mm). Nezávislé zavesenie kolies na "A" ramenách podčiarkuje svetlá výška 280 mm. Podľa voľby teréne sa dá odpruženie prenastaviť na 5 rôznych pozícií pričom podvozok ako celok vám umožní priamo "kobercovú" jazdu nehľadiac na obtiažnosť terénu. Dynamický systém EPS (elektrický posilňovač riadenia), je v oboch verziách - dlhej aj krátkej súčasťou základnej výbavy. Jeho činnosť sa automaticky odvíja od rýchlosti ATV, a tak je veľmi bezpečným pomocníkom jazdca aj pri nepredvídateľných situáciách tak pri manévrovnání v ťažkom teréne, tak pri rýchlych cestných presunoch.
Pohodlie, bezpečnosť a plná ochrana právom patrí posádke.
Masívne, luxusne vykonané, delené sedadlo spolujazdca s operadlom je pripravené na dlhé cesty, spolujazdec sa bude cítiť ešte viac bezpečnejšie, ak sa bude držať ergonomicky ladených madiel. Plošinové stupačky majú pri modeli X625-A rôzne výškové úrovne pre jazdca a spolujazdca. Masívnymi chráničmi rukovätí bude zároveň chránená aj technika napr. pred konármi, či inými prekážkami. Motor je plne zakrytý odolnými kapotami z tvrdeného plastu a všetky prvky sú projektované tak, aby zabezpečili stroju aj posádke maximálnu ochranu. O bezpečnosť pri brzdení sa starajú štyri brzdové kotúče. Celý brzdový systém je zmodernizovaný, teraz poskytuje ešte razantnejší a zároveň aj hladký brzdný účinok s presným dávkovaním brzdnej sily. Nový Gladiator je samozrejme vybavený elektricky prepínateľným pohonom 4x4 s možnosťou 100% uzamknutia predného i zadného diferenciálu. CFMOTO Gladiator X625 / X625-A je už v základnej cene nabitý plnou výbavou a ponúka všetko, čo má plnohodnotná pracovná 4x4 mať - posilňovač riadenia (EPS), silný navijak 3000 lbs, homologované ťažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, kompletné LED osvetlenie, priestrannú schránku pod sedlom, priestrannú zadná schránku, nový atraktívny LCD displej, luxusné 12 "ALU kolesá, viacplátnové pneumatiky, opierku a madlá pre spolujazdca (verzia X625-A), ochranné kryty na ruky. Gladiator X625 / X625-A úspešne nadväzuje na svojich legendárnych a úspešných predchodcov, ktorí dosiahli mnohých víťazstiev v domácich i svetových off-road pretekoch, stali sa najobľúbenejšími štvorkolkami svojej kategórie a tiež skvele slúžia v náročnom pracovnom nasadení, napr. u polície ČR.
Kľúčové vlastnosti tohto stroja:
Motor
Moderný jednovalec s najmodernejšími technológiami riadi vstrekovanie BOSCH. Plynulý nárast výkonu, vysoký krútiaci moment, minimálna emisia, nízka spotreba.
Navrhnuté štúdiom KISKA
Dizajn X625 globálne prezentuje najmodernejšie trendy v tejto oblasti.
Evolúcia dizajnu osvetlenia
Atraktívna LED svetelná rampa vzadu, je unikátnou demonštráciou toho, že na štvorkolke nič nie je nemožné.
LED svetlá
LED osvetlenie vpredu aj vzadu produkuje výrazne silné a jasné osvetlenie za každých poveternostných podmienok.
Variátor CVTech
Kanadský bezspojkový variátor CVTech je kľúčovým technickým prvkom pre optimálnu jazdu v každých podmienkach.
Displej
Moderný LCD displej dovoľuje pripojenie a ovládanie smartfónom prostredníctvom Bluetooth technológie, zároveň dovoľuje váš šikovný telefón ovládať pomocou tlačidiel (príjem/ukončenie hovoru). Všetky palubné údaje (12 hodnôt) sú mimoriadne transparentné.
Odpruženie
Konštrukčne X625 umožňuje vysoké nájazdové uhly, pričom progresívne pruženie a posilňovač riadenia vytvárajú v teréne kobercový pocit z jazdy. Pruženie najnovšej generácie je nastaviteľné v 5-tich stupňoch.
Navijak
Navijak ovládaný z miesta vodiča o sile 3000 lbs, je pri strojoch CFMOTO Gladiator samozrejmou výbavou.
Posilňovač riadenia EPS
X625 používa inteligentný – progresívny posilňovač riadenia. V rôznych rýchlostiach posilňovač pracuje odlišne a tým odľahčuje zaťaženie a únavu rúk vodiča.
CFMOTO Power Co., Ltd.CFMOTO - V súčasnosti jedna z najväčších, najmodernejších a najprogresívnejších svetových tovární na výrobu kvalitných štvorkoliek, motocyklov a motorov na svete. Hlavná továreň aj centrála firmy sa nachádza v priemyselnej zóne mesta Hangzhou, približne 150km od Šanghaja, v provincii Zhejiang, ktorá patrí do ekonomicky najvyspelejší časti pevninskej Číny a je jedným z hnacích motorov ekonomického rastu celej krajiny.
Kapacity: |
X625 |
X625-A Touring |
---|---|---|
Benzinová nádrž: | 18 litrov | 18 litrov |
Olej motorový: | 2,8 litrov | 2,8 litrov |
Dĺžka: | 2085 mm | 2235 mm |
Šírka: | 1180 mm | 1180 mm |
Výška: | 1220 mm | 1390 mm |
Rázvor (štandard/predĺžený): | 1280 mm | 1480 mm |
Suchá hmotnosť: | 375 kg | 395 kg |
Systém pohonu: | ||
Prevodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykateľný predný diferenciál / prevody P/R/N/H/L (parkovací/zpetný chod/neutrál/rychle vpred/terénna redukcia) | Automatická CVT - variátor / uzamykateľný predný diferenciál / prevody P/R/N/H/L (parkovací/zpetný chod/neutrál/rychle vpred/terénna redukcia) |
Náhon kolies: | Kardanové hriadele | Kardanové hriadele |
4x4 pohon: | Odpojiteľný | Odpojiteľný |
Predné pneu: | 25x8-12 | 25x8-12 |
Zadné pneu: | 25x10-12 | 25x10-12 |
Brzdový systém: | ||
Brzdy predné: | Kotúčové hydraulické | Kotúčové hydraulické |
Brzda zadná: | Kotúčové hydraulické | Kotúčové hydraulické |
Parkovacia brzda: | Áno | Áno |
Odpruženie: | ||
Predné: | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A-ramená | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A-ramená |
Zadné: | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A-ramená | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A-ramená |
Motor: | ||
Typ motora: | 4-taktný, 4-ventilový jednovalec, SOHC | 4-taktný, 4-ventilový jednovalec, SOHC |
Výkon motora: | 41 Hp (30,0 kW) | 41 Hp (30,0 kW) |
Točivý moment: | 49,2 Nm / 4750 ot./min | 49,2 Nm / 4750 ot/min |
Vrtanie x zdvih: | 91 x 89,2 mm | 91 x 89,2 mm |
Objem motora: | 580 cm3 | 580 cm3 |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom | Elektrickým štartérom |
Chladenie motora: | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou | S mokrou skriňou |
Plnenie motora: | Elektronické vstrekovanie Bosch | Elektronické vstrekovanie Bosch |
Zapalovanie: | ECU Bosch | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzín 95 Oktanov | Bezolovnatý benzín 95 Oktanov |